close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התקנת דשא סינטטי

מערכת שורשכ כסליו, תשפא06/12/2020

רבים מעדיפים כיום את הדשא הסינטטי על פני הדשא הטבעי והמוכר. האם יש לכך ביסוס? וודאי

תגיות:
צילום: freepik
רבים מעדיפים כיום את הדשא הסינטטי על פני הדשא הטבעי והמוכר. האם יש לכך ביסוס? וודאי. כל מי שהחזיק בחצר ביתו דשא טבעי יודע שהמראה היפה של הדשא הטבעי דורש המון משאבים, השקיה, התמדה והוצאות שוטפות. מה גם שלא תמיד הדשא יצא בצבע הירוק האידאלי. הדשא הסינטטי לא זקוק לכיסוח, לא להשקעה של כל מיני דשנים, לא לניכוש של עשבים וגם לא להדברת מזיקים. אחד מיתרונותיו הבולטים של הדשא הסינטטי הוא היכולת שלו לשמור על הצבע והצורה המקוריים שלו.

האם זה באמת חיסכון כספי?
אז ככה, בטווח הקצר אומנם ההוצאה שלכם תהיה גבוהה יותר עקב הקנייה הראשונית,
צילום: freepik
אך כמו בכל תחום בחיים שאלת החיסכון מתבססת על הסתכלות לטווח הרחוק – שם ללא ספק תצאו עם כיסים מלאים. הרכישה הראשונים מורכבת משני שלבים: הראשון הוא רכישת הדשא המועדף עליכם, ובשלב השני התקנת הדשא הסינטטי עצמו. חשוב מאוד שההתקנה תתבצע בצורה מקצועית ואיכותית – אחרת הדברים ניכרים לעין כל.

יש רק צבע ירוק לבחירה?
במבט ראשונים בהחלט נראה שלא קיימת באמת בחירה בין גווני הדשא, שכן כולם בצבע ירוק לכאורה. למען האמת הצבע ה"ירוק" כולל בתוכו המון גוונים ומרקמים – כך שייתכן וגוון ירוק אחד יהיה האהוב עליכם יותר מכולם. אם תערכו בדיקה קלה בחנויות או באתר האינטרנט תוכלו לזהות מגוון צבעי ירוק לדשא סינטטי: מצבע בוהק בעל גוון אחד, עד כאלה עם ארבעה גוונים.

האם הגוון באמת חשוב?
התשובה היא: חד משמעית כן. ולמה? שתי סיבות יש לדבר:
א. טבעיות – אחד הדברים היפים שהדשא הטבעי מספק זה את המראה הטבעי. למעשה זה האתגר של כל החברות שמייצרות דשא סינטטי – לייצר עבורנו דשא עם חזות טבעית כמה שיותר. לכן, אם ברצונכם להקנות לדשא מראה טבעי, אנו ממליצים לכם לנסות לבחור גוון לדשא שקרוב כמה שניתן לגוון של הדשא הטבעי.
ב. התחממות הדשא – ביום קיצי בו אנו לובשים חולצה כהה ללא ספק החום משפיע עלינו יותר. ומה לגבי הדשא שלנו? גם עליו צריך לשמור. הצבעים הכהים גורמים לדשא הסינטטי להתחממות יתר ולעיתים אפילו לכוויות חום, ואת זה אתם צריכים לדעת. לפניכם יעמדו רצף גוונים של ירוק, מהבהירים ביותר עד הכהים ביותר – עליכם לבחור את הצבע היפה ביותר וגם הנכון ביותר לדשא שלכם.

האם יש גובה מומלץ לדשא סינטטי?
חשוב שתדעו שדשא סינטטי עם סיבים מאוד גבוהים – המראה שלו פשוט נפגע. באותה מידה, לדשא סינטטי עם סיבים קצרים גם כן יש חסרונות – איכות חייו ירודה ואריכות ימיו עלולה להתקצר. ההמלצה שלנו להתקנת דשא סינטטי היא בטווח הגבהים שבין 38-44 מ"מ. דשא בגובה הזה יתאים לכם לשימושים רבים ואף המגע בו יהיה נעים יותר.

סיכום:
אם הפעולה התדירה של כיסוח הדשא וההוצאות הכספיות הנלוות לכך עייפו אתכם – הגיע הזמן להתקין דשא סינטטי חדש. הקהל הרחב שהכיר ביתרונותיו של מוצר זה מעיד על כך שההשקעה הראשונית הייתה שווה כל שקל. אז אם אתם מתלבטים – זה הזמן להכריע!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה